چند سالی است که بازی های رومیزی طرفداران زیادی پیدا کرده و توجه افراد با گروه های سنی مختلف را به خود جذب کرده است. در کنار بازی های آنلاین ، بازی هایی که بصورت دسته جمعی، گروهی از دوستان یا افراد خانواده را دور هم جمع میکند و آن ها را به رقابت و مسابقه میکشاند بسیار مورد پسند مردم قرار گرفته و هیجان و شادی را با خود به خانه می آورند.

استقبال همه جانبه مردم از این بازی ها سبب شده تا سرمایه گذاران بیشتر در این زمینه سرمایه گذاری انجام دهند و نتیجه آن تنوع بازی هایی است که امروزه میتوان در بازار مشاهده کرد. اما نه تنها در کشور ما بلکه در سراسر جهان این بازی ها طرفداران خود را دارند و محبوبیت جهانی یافته اند.  

طبیعتا انتخاب از میان بازی ها کاری بس دشوار است زیرا ساعت ها وقت میبرد تا خلاصه ای از هر بازی را مطالعه کرد و بتوان بازی مورد علاقه را انتخاب نمود اما نکاتی هست که میتوان ابتدا آن ها را در نظر گرفت تا راحت تر به نتیجه برسید.

از جمله نکات زیر:

ابتدا ببینید بازی را برای چه گروه سنی خریداری میکنید و با توجه به اطلاعات درج شده روی بازی برای گروه های سنی، بازی مناسب را انتخاب کنید.

نکته دیگری که حائز اهمیت است شیوه و سبک بازی است. مثلا برخی بازی ها فکری برخی مبتنی بر شانس و برخی دیگر هیجان بالایی دارند.

میزان بودجه ای که برای خرید بازی در نظر میگیرید نیز اهمیت دارد.

برخی بازی ها دارای میز هستند و ایستاده انجام میشوند مانند فوتبال دستی . این بازی ها ضمن هیجان بالایی که دارند نوعی ورزش نیز محسوب میشوند. البته مدل های بدون پایه این بازی نیز موجود است برای مشاهده مدل ها کلیک کنید.

مجموعه فرازاسپرت توانسته با تولید انواع فوتبال دستی و میز پینگ پنگ در مدل های فوتبال دستی پایه چرخدار تاشو، فوتبال دستی بدون پایه، فوتبال دستی حرفه ای، فوتبال دستی آماتور، میز پینگ پنگ تاشو حرفه ای و … را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت به مشتریان ارائه دهد.

در واقع یکی از بهترین بازی های صفحه ای، فوتبال دستی میباشد. همانطور که گفته شد این بازی هم بصورت بدون پایه و هم بصورت پایه دار قابل خریداری است. مدل های جدید و متنوع امروزه ی این بازی توجه همگان را به خود جلب کرده است. در گذشته فوتبال دستی ها بیشتر در باشگاه ها و سالن های ورزشی مشاهده میشدند اما استقبال چشمگیر طرفداران آن سبب شده امروزه در اکثر خانه ها این بازی جایگاهی پیدا کند و توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

ميز فوتبال دستی معمولاً ‌120×70 سانتيمتر و ارتفاع ميز از سطح زمين 90 سانتيمتر میباشد. اندازه دروازه دارای ‌عرض 19 تا 21 سانتيمتر و ارتفاع 6.5 تا 8 سانتيمتر میباشد. سطح ميز فوتبال دستی بايد صاف و هموار بوده و كاملاً مسطح باشد تا توپ به راحتي روي آن حركت کند.

و تعداد آدمك‌های ميز فوتبال دستي : جنس ميز فوتبال دستی معمولاً از جنس چوب و ميله‌هاي آن از فلز مقاوم و آدمك هاي آن از جنس پلاستيك فشرده ساخته میشوند. هر ميز 8 رديف ميله دارد و هر ورزشكار 4 ميله را در اختیار دارد. به ميله‌هاي هر طرف آدمك‌ها به شرح زیر متصل میشوند:

 3 دروازه‌بان (البته به نقل از برخی از صاحب نظران، دو تا از این آدمک ها زاپاس !!! می باشند)، 2 بك، 5 هابك و 3 فوروارد.

تولید کنندگان توانسته اند انواع میز های فوتبال دستی پایه تاشو و پایه چرخدار  و انواع مدل های حرفه ای، خانگی، باشگاهی و … این بازی را تولید نمایند تا افراد با هر سلیقه و فضایی که دارند بتوانند آن را خریداری و با دوستان و افراد خانواده به رقابت بپردازند.

از علت هایی که این بازی طرفداران زیادی دارد شباهت آن به فوتبال است. همچنین فوتبال دستی بازی بسیار جالب و هیجان انگیزی است که افراد خانواده و دوستان را دور یک میز جمع میکند.

از فواید آن میتوان به این  موضوع اشاره کرد که به دلیل حرکات دست و بدن، فوتبال دستی نوعی ورزش محسوب میشود و مخصوصا منجر به قوی شدن عضلات بازو و مچ دست میگردد.

برای دیدن مدل ها و قیمت های  فوتبال دستی و میز پینگ پنگ اینجا کلیک کنید.