چگونه راکت پینگ پنگ اصل و تقلبی را از یکدیگر تشخیص دهیم؟ یکی از مواردی که در خرید راکت پینگ پنگ باید در نظر داشته باشید این است که آیا راکت اصل است یا تقلبی؟ در ادامه به بررسی راه های تشخیص راکت اصل از تقلبی می پردازیم.

تاریخچه برند دونیک

یکی از بزرگترین و تخصصی ترین برندهای ساخت تجهیزات تنیس روی میز (پینگ پنگ) در دنیا برند دونیک است. این برند آلمانی همیشه پیشتاز در نوآوری و ابداع محصولات ورزشی بوده و همواره کالاهای خود را با بالاترین کیفیت ارائه میدهد.

این برند فعالیت خود را در سال 1977 آغاز کرد، بنیان گذار آن کارلینز شریینر و مدیر عامل آن فرانک شریینر هر دو از بازیکنان حرفه ای سابق در بوندس لیگای آلمان هستند. دفتر مرکزی این کمپانی در وولکلینگون آلمان است و شرکت آن ها در واقع یک شرکت خانوادگی است.

 تقریبا 10 سال از تاسیس این شرکت  گذشته بود که در مسابقات جهانی پینگ پنگ در دهلی نو در سال 1987 از میز های این کمپانی استفاده شد. در سال 2006 کمپانی دونیک بار دیگر موفقیت خود را به نمایش گذاشت و میزبان رسمی و حامی مسابقات شد. در سال های پس از آن نیزمیز های این کمپانی همواره جزء اولین انتخاب ها بوده و یکی از معتبرترین برندها میباشد.

راهنمای راکت پینگ پنگ اصل و تقلبی
راهنمای راکت پینگ پنگ اصل و تقلبی

ستاره دونیک چه کسی است؟

دیمیتری اوچاروف در سال 2017 در مسابقات تنیس روی میز در سن 29 سالگی توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد. این فرد بازیکن تیم ملی آلمان است و عنوان قهرمانی خود را در کنار موفقیت های دونیک و با استفاده از تولیدات این برند به دست آورده است. او را ستاره دونیک می نامند.

خلاقیت های پایدار در تولید محصولات دونیک حدود ۲۵ سال است که آن ها را در سطح جهان، شناخته شده نگه داشته است و بهترین بازیکنان تنیس روی میز دنیا به دونیک اعتماد کرده اند و با آن همراه بوده اند. این سال ها دونیک به یکی از مهم ترین برندهای تنیس روی میز جهان و اوج شکوفایی خود دست یافته است.

چرا برند دونیک را انتخاب کنیم؟

دستیابی به نتایج عالی بر اساس اصول ساده و همچنین تکنیک و سرعت، کیفیت و نوآوری از اهداف بلندمدت دونیک می باشد.

محصولات دونیک نه تنها در اروپا بلکه در کل جهان عناوین قهرمانی را به خود اختصاص داده اند.

در مسابقات قهرمانی تنیس روی میز اروپا ، مسابقات ملی و بین المللی و… دونیک (DONIC) همیشه اولین و بهترین انتخاب است.

تشخیص راکت پینگ پنگ اصل و تقلبی
تشخیص راکت پینگ پنگ اصل و تقلبی

نحوه تشخیص برند اصلی و تقلبی

متاسفانه امروزه تشخیص محصولات اصلی از تقلبی آن ها دشوار شده و سودجویان با تغییر کیفیت و قیمت کالا ها تلاش میکنند تا از نام و اعتبار یک برند معروف به نفع خود استفاده کنند.  اکثر برند های معتبر و معروف با این موضوع درگیر میشوند. اما همواره مدیران فروش محصولات با کیفیت و اصلی برای حفظ مشتریان خود راهکار هایی را ارائه میدهند . برای مثال تصویر و آرم منحصر به فردی را بر روی محصولات خود حک میکنند.

گاهی این برند های تقلبی تنها با اضافه کردن پیشوند یا پسوند به نام یک برند معتبر تلاش میکنند تا مشتریان را گمراه کرده و محصولات خود را بفروشند. برای مثال نام برند دونیک را با نام های دونیکا، دونکه، ورزشی دونیک و … جایگزین میکنند.

شرکت دونیک برای راحت تر کردن کار مشتریان در ایران تنها یک نمایندگی دارد و آن شرکت بازرگانی پازن کیش است. این نمایندگی برای جلب اعتماد مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش محصولات دونیک، این امکان را فراهم آورده تا خریداران از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنند بدین جهت در پشت تمام محصولات اصلی یک هولوگرام اورجینال با برند دونیک دارد و یک شماره تلفن وجود دارد.

خریدار میتواند با خراشیدن برچسب کد کالا را برای شماره تلفن ذکر شده ارسال کند و ضمن فعال سازی خدمات گارانتی از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کند.

جمع بندی

شما میتوانید برای خرید میز تنیس و یا فوتبال دستی به قسمت فروشگاه سایت فراز اسپرت مراجعه کرده و از محصولات دیدن فرمایید.