بو‌م‌های خاموش سبد خرید پاورپک
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
100% پرداخت مطمئن!
تومان 0
منو
Obese man's waist

همان طور که می دانید بسیاری از افراد با ورزش کردن به وزن ایده آل خود می رسند اما همچنان از داشتن چربی های شکم رنج می برند ، و دوست دارند شکمی تخت و بدون چربی داشته باشند .

در این مقاله ما برای شما چند نمونه ورزش مخصوص لاغری شکم آورده ایم، ورزش هایی که تمام عضلات شکم  را در گیر می کند .عضلات شکم تا بالای کمر،پایین باسن و جلوی ران ها ادامه دارد، فقط کافی ست برای این کار وقت و انرژی بگذارید تا بتوانید در یک هفته تاثیر مثبتی بر روی خود داشته باشید .

 

کدام ورزش ها موجب لاغری شکم می شوند؟

به عنوان یک اصل هنگامی که از عضلات اصلی خود کار بیشتری بکشید، می توانید سریع تر خوش اندام شوید. پیلاتس و یوگا از انواع ورزش هایی هستند که روی عضلات اصلی تمرکز دارند . همچنین می توانید از ورزش های هوازی لاغری با تردمیل استفاده کنید .

 

انواع ورزش های لاغری شکم و پهلو:

 

حرکت پل معکوس:

این حرکت به باریک شدن کمرکمک می کند برای انجام آن باید به پشت دراز بکشید و زانوی چپ خود را خم کنید، کف پا را صاف روی زمین قرار دهید و پای راست را به طرف سقف بالا ببرید سپس دست چپ را صاف کنید و به طرف بالا بیاورید و دست راست را پایین و در کنار خود قرار دهید در ادامه بدون حرکت دادن باسن و شانه ، پایی که بالا است را به سمت راست و دستی که بالا است را به سمت چپ باز کنید، روی عضلات شکم تمرکز کنید و دست و پای خود را به حالت قبل برگردانید .

این تمرین را 10 مرتبه انجام دهید، سپس جهت ها را عوض کنید و دوباره امتحان کنید .

 

رساندن پا به پایین شکم :

به پشت روی زمین دراز بکشید و زانوها را به حالت 90 درجه بالا بیاورید، سپس دست ها را پشت سر قرار دهید و شکم را منقبض کنید، زانو باید دقیقا بالای باسن قرار بگیرد .شانه ها را بلند کنید و بالا بیاورید ،نفس خود را 3 تا 5 ثانیه نگه دارید و سپس آن را بیرون دهید و پاها را به زاویه 45 درجه ببرید، این حالت را بین 5 تا 45 ثانیه نگه دارید و شکم خود را فشرده کنید .

دو ست ودر هر ست 10-15 مرتبه این تمرین را انجام دهید .

 

لگد به سمت عقب:

به صورت چهار دست و پا قراربگیرید و شکم خود را در حالی که منقبض کردید به طرف ستون فقرات بکشید و در همین حال زانوها را کمی از زمین بالاتر ببرید .زانوی سمت راست را نزدیک صورت خود بیاورید و سپس با پای راست به طرف عقب لگد بزنید و باسن خود را منقبض کنید .

10 مرتبه این حرکت را انجام دهید و سپس جای پاها را عوض کنید .

 

کرانچ پای پیش رفته:

به پشت بخوابید و زانو ها را خم کنید، یک دمبل سبک را میان دو پای خود نگه دارید و کف دو دست را روی زمین و زیر نشیمنگاه خود قرار دهید . عضلات پایین شکم خود را منقبض کنید و از آنها برای قرار دادن زانو در مقابل سینه ودر حالی که باسن ،سر و شانه را به آرامی بالا می آورید استفاده کنید سپس به حالت اول بر گردید.

این تمرین را 15 مرتبه و 3 -4 بار در هفته انجام دهید .

 

حالت ترازو:

این حرکت بسیار مفید است و علاوه بر تقویت عضلات اصلی بدن بازوها و لگن را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

روی زمین راحت بنشینید و پاها را ضربدری روی هم قرار دهید ،سپس دست ها را در کنار باسن بگذارید و دست ها به سمت زمین فشار دهید و کل بدن را با کمک آنها از روی زمین بلند کنید .به اندازه 3 بار نفس کشیدن حالت خود را حفظ کنید و دوباره روی زمین بر گردید . اگر نتوانستید کل بدن را از روی زمین بلند کنید پاهای خود را روی زمین نگه دارید و فقط باسن را از زمین بلند کنید .

3 مرتبه این حرکت را انجام دهید .

 

حالت V :

دراین حالت بنشینید و زانو های خود را خم کنید و کف پاها را روی زمین قرار دهید .

با دو دست خود زیر ران هایتان را نگه دارید، خود را به عقب بکشید و پاها را بالا بیاورید تا زمانی که پایین پا به موازات زمین در آید . دست ها را رها کنید و به طرف نوک انگشتان پا بکشید ، به اندازه 8 بار نفس کشیدن این حالت را حفظ کنید و سپس رها کنید .

می توانید 3 مرتبه این تمرین را انجام دهید.

 

اسکات وزن بدن:

بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید ،زانوها را آرام خم کنید و دست را به صورت ضربدری روی سینه قرار دهید ، به طرف پایین به حالت نشسته بروید و وزن خود را به پاها انتقال دهید . باید زانوها درست بالای انگشتان پا قرار بگیرند و کمی در این حالت بمانید و سپس به حالت اول بر گردید .

5 مرتبه و در هر مرتبه 5 بار این تمرین را تکرار کنید .

مشاهده انواع بازی و سرگرمی

شیرجه قو:

در این حرکت بر روی شکم دراز بکشید، دست های خود را به طرف بالای سر بکشید و انگشتانتان را باز کنید ، سپس بازو ها و پاها را 15 سانتی متر از زمین فاصله دهید و بعد دست ها را به شکل حلقه به طرف پشت خود ببرید . نفس خود را بیرون دهید و انگشتان دست را به طرف یکدیگر ببرید طوری که کف دست ها روبروی هم قرار بگیرند . تا یک شماره نگه دارید و سپس دست ها را به حالت عادی برگردانید و کمی استراحت کنید .

این تمرین را 6تا8 مرتبه تکرار کنید .

 

حرکت برف پاک کن:

به پشت دراز بکشید و زانوها را به حالت 90 درجه خم کنید، دست ها را به دو طرف خود دراز کنید ، پشت شانه های خود را به سطحی که روی آن دراز کشیده اید فشار دهید .

به آرامی شانه ها را از گوش ها دور کنید و نفس خود را حبس کنید سپس خیلی آرام زانوها را به سمت راست ببرید ، سپس نفس خودرا بیرون دهید و آرام به حالت اول بر گردید، این تمرین را روی پای چپ نیز تکرار کنید .

5 تا 8 مرتبه این حرکت را تکرار کنید .

برای دیدن محصولات ما اینجا کلیک کنید

انواع فوتبال دستی و میز پینگ پنگ

آنچه در این مقاله می خوانیم...

Main Menu x
X